Usein kysyttyä

Miten täytän rekisteröitymishakemuksen? Miten varaus perutaan? Miten Timmiä käytetään?

Ohjeita Timmin käyttöön

Täytyykö minun rekisteröityä nähdäkseni onko haluamani tila vapaa?

Timmissä voi tarkastella eri tilojen varaustilanteita ilman tunnuksia. Jos haluat tehdä hakemuksen järjestelmään, sinun tulee olla rekisteröity Timmin asiakkaaksi.

Mistä pääsen rekisteröitymään?

Timmiin rekisteröityminen

Miksi en pääse sisään Timmiin?

Timmiin kirjautuminen vaatii henkilökohtaisen tunnuksen ja salasanan. Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, rekisteröidy Timmin käyttäjäksi.

- Onko tunnukset kirjoitettu oikein? Huomaa isot ja pienet kirjaimet, myös ääkköset ovat käytössä.
- Oletko unohtanut salasanasi? Unohtuneen salasanan kysely

Saan virheilmoituksen yrittäessäni Timmin kirjautumissivulle. Eivätkö linkit ja pikakuvakkeet toimi Timmin päivitysten jälkeen?

Jos Timmin sisäänkirjautumisessa on ongelmia, niin tyhjennä käytettävän selaimen välimuisti ja historiatiedot. Tämän jälkeen käynnistä selain uudelleen.

Miksi Timmi ei toimi?

Timmi on suunniteltu ja testattu toimivaksi käyttöalustasta riippumattomasti yleisimmillä selaimilla.

Selainversio:

  • Internet Explorer 8 ja uudemmat
  • Mozilla Firefox viimeisin ja viimeisintä edeltävä
  • Google Chrome viimeisin ja viimeisintä edeltävä
  • Safari viimeisin ja viimeisintä edeltävä
  • Opera viimeisin ja viimeisintä edeltävä
  • Selaimen täytyy sallia JavaScriptien suorittaminen, istuntoevästeet sekä raporttien tulostamista varten tiedostojen lataaminen. Selaimet eivät tarvitse toimiakseen jälkiasennettavia plugin- tai activeX-komponentteja.

Täyttä haluamanasi ajankohtana?

Jos halutulla vuorolla on jo käyttäjä, hakijan tulee neuvotella tilapäiskäyttövuorosta käyttäjän kanssa. Tilapäiskäyttövuoroa voi hakea vasta, kun vuoron käyttäjä on perunut oman vuoronsa Timmin varauskalenterista.

Ääkköset näkyvät kysymysmerkkinä Firefox-selaimessa

Merkkien korvautuminen korjataan valitsemalla valikkokomento View - Character Encoding - ja valitsemalla sieltä Western (ISO-8859-1)

Keneen voin olla yhteydessä kysyäkseni Timmistä?

Liikuntapalveluissa tiedusteluihin vastaa Helena Savin. Yhteystiedot: helena.savin@vantaa.fi, 050 314 5153.

Ajankohtaista

Twitter