Aloitteet ja palautteet

Haluatko kertoa mielipiteesi kaupungin palveluista tai osallistua toimintamme kehittämiseen?

Anna palautetta

Kerro meille mielipiteesi tai esitä kysymys Vantaan kaupungin toiminnasta tai palveluista. Voit myös antaa palautetta koskevan osoitetiedon kirjoittamalla/merkitsemällä sen kartalle. Palautelomakkeeseen pääset tästä. Voit saada vastauksen palautteeseesi sähköpostitse tai käydä lukemassa sen seuraa palautetta -sivulta oman seurantakoodin avulla. Saat koodin itsellesi lähetettyäsi palautelomakkeen.

Tietosuojan vuoksi älä käytä tätä palautekanavaa, jos olet tyytymätön saamaasi terveyden- tai sosiaalihuollon palveluun tai siihen liittyvään kohteluun ja viestisi sisältää hoitoosi liittyviä yksityiskohtia. Ota sen sijaan yhteyttä siihen yksikköön, jota palautteesi koskee, tai tee asiasta kirjallinen muistutus, joka toimitetaan osoitteeseen: Vantaan kaupunki, Kirjaamo/Sosiaali- ja terveystoimi, Asematie 7, 01300 Vantaa.

Palautteen voi jättää kolmella kielellä: suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi. Kesälomakaudella vastaaminen palautteisiin voi kestää hieman pidempään.

Kuntalaisaloite

Kunnan asukkaalla on kuntalain mukaan oikeus tehdä kunnalle aloitteita kunnan toimintaa koskevissa asioissa. Aloiteoikeus on kirjattu kuntalakiin (23 §).

Aloite tehdään kirjallisesti ja vapaamuotoisesti. Nimettömiä aloitteita ei käsitellä. Kuntalaisaloitteen voi jättää kolmella kielellä: suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Halutessasi voit myös tehdä aloitteen tai jättää palautetta kaupungin palveluista ja toiminnasta paperilomakkeella Vantaa-infossa. Aloitteesi voit toimittaa myös kaupungin kirjaamoon.

Ajankohtaista

Instagram

Twitter