Digitukea Tikkurilan terveysasemalla

Uutinen

Asiasanat

Asiakaspalvelu ja neuvontaAsukkaat

Tikkurilan terveysaseman digitukipiste tarjoaa joulukuun aikana asukkaille ohjausta sosiaali- ja terveydenhuollon sähköisten palvelujen käytössä.

Käsi joka käyttää matkapuhelinta pöydän päällä, toisessa kädessä kahvikuppi.

Digituki neuvoo sosiaali- ja terveydenhuollon sähköisten palvelujen käytössä.

Tarvitsetko apua digitaalisten sote-palvelujen käytössä? Hämmentävätkö Maisat ja OmaKannat? Tiedätkö, mitä terveysasioita voit hoitaa netissä?

Tikkurilan terveysaseman digitukipiste opastaa sinua sosiaali- ja terveydenhuollon sähköisten palvelujen käytössä joulukuun 2022 aikana.

Digitukipisteeltä voit saada:

  • opastusta sote-palvelujen sähköisten kanavien käytössä (Maisa, Klinik ja OmaKanta)
  • neuvoja siihen, mitä sosiaali- ja terveydenhuoltoon liittyviä asioita voit hoitaa netissä
  • vinkkejä sähköisten kanavien mahdollisuuksien hyödyntämiseen sote-palveluissa

Digitukipisteellä emme valitettavasti voi tarjota:

  • yleistä digineuvontaa (esim. pankkiasiointiin)
  • puolesta asiointia
  • hoidollista kannanottoa

Digitukipisteen sijainti: Tikkurilan terveysaseman 1. kerroksen aulatila (Kielotie 11, A-ovi).

Aukioloajat: Joulukuussa 2022 torstaisin klo 9.00–13.00.

Voit tulla paikalle ilman ajanvarausta yllä mainittuina ajankohtina. Tulethan vain, jos sinulla ei ole hengitystieinfektio-oireita.

Voit saada opastusta omalla laitteellasi (esim. älypuhelin) tai digitukipisteen laitteella. Omat verkkopankkitunnukset kannattaa ottaa mukaan sähköisiin palveluihin kirjautumista varten. Tikkurilan terveysaseman digituki on pilotti, ja toistaiseksi kokeiluvaiheessa tarjolla on vain suomenkielistä ohjausta.

Digituki on osa Vantaa-Kerava sote: Asukkaan asialla -hankkeen sekä Vantaan ja Keravan kotona asumista tukevien etäpalvelujen hankkeen kehittämistyötä.