Asiakkaan oikeudet ja turvallisuus
Potilas- ja asiakasturvallisuus on yhteinen asia. Jokaisella on oikeus laadukkaaseen hoitoon ja palveluun.

Ajankohtaista
Kaikki ajankohtaisetPoikkeuksia laskutuksen ja varhaiskasvatuksen asiakasmaksujen puhelinpalveluajoissa
Vantaan kaupungin laskutuspalvelun sekä varhaiskasvatuksen asiakasmaksujen puhelinpalvelu on avoinna 31.3.2022 saakka arkisin klo 9–11.30 numerossa 09...

Vapaa-ajan lautakunta kokoontui viimeistä kertaa ja hyväksyi vapaa-ajan tilojen käytön maksuperusteet
Seuraavaan kokoukseen lautakunta kokoontuu uudella kokoonpanolla ja uudella nimellä Kaupunkikulttuurilautakuntana.
Blogit
Kaikki blogitSuomen ainoa kahden hyvinvointialueen yhteinen pelastuslaitos
Vantaan ja Keravan sekä Keski-Uudenmaan hyvinvointialueiden yhteinen pelastuslaitos aloittaa toimintansa 1.1.2023. Päätös yhteisestä...

Putkasta päihdepalveluihin
Emmi Ikonen tutki opinnäytetyössään (sosionomi YAMK) toimintamallia, jossa poliisivankilassa tarjotaan päihtymistilan vuoksi putkaan päätyneille...

Sosiaalisen kuntoutuksen uusia malleja luomassa
Vantaalla kehitettävä tavoitevalmennusryhmä Noste tarjoaa asiakkaille tukea arkeen sekä keinoja omien tavoitteiden saavuttamiseen. Verkostojen kanssa...

Tavoitteena yhteinen pelastuslaitos
Hyvinvointialueuudistus mielletään usein pelkäksi sote-uudistukseksi, mutta se ei ole ihan koko totuus. Mukana on myös toinen toimiala, pelastustoimi...

Osallisuuden edistämistä yhteiskehittämällä
Vantaan ja Keravan sote-kehittämishankkeissa toteutettiin viisi osallisuustyöpajaa marras-joulukuun aikana. Työpajojen tavoitteena oli hahmotella...

Järjestöjen ja yhteisöjen osallisuus keskeistä perhekeskuksessa - haastattelut kehittämisen tukena
Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella tulevaisuudessa toimiva perhekeskus kokoaa saman katon alle perheiden sosiaali- ja terveyspalvelut kattavasti...
