Pysäköinninvalvonta tarjoaa neuvontaa myös chatissä

Vantaan pysäköinninvalvonnan neuvonta on avannut puhelinneuvontaa täydentävän chat-palvelun. Palvelu on avoinna arkisin klo 9-15, ja siellä vastaa neuvontapalvelun henkilökunta.

Chatissä voi kysyä neuvoa esimerkiksi pysäköintivirhemaksun maksamiseen tai siihen, miten voi tehdä oikaisuvaatimuksen, jos kokee saamansa pysäköintivirhemaksun aiheettomaksi. Sen sijaan itse oikaisuvaatimusta chatissa ei voi tehdä, sillä neuvonnan henkilökunta ei voi tehdä pysäköinninvalvojan päätökseen muutoksia.

Oikaisuvaatimus tehdään henkilökohtaisesti ja kirjallisena, ja se on helpointa tehdä osoitteessa www.helgapark.net, jossa voi myös tarkastella pysäköintitilanteesta otettuja tietoja ja valokuvia. Sivulle kirjaudutaan syöttämällä auton rekisterinumero ja pysäköintivirhemaksussa näkyvä asianumero. Halutessaan oikaisuvaatimuksen voi tehdä myös vapaamuotoisella kirjeellä osoitteeseen Pysäköinninvalvonta, PL 1000, 01301 Vantaa.

Chat palvelee osoitteessa www.vantaa.fi/pysakoinninvalvonta

Julkaistu: 14.1.2019 
(muokattu: )

Ajankohtaista

Instagram

Twitter