Vantaan sosiaali- ja terveyspalveluissa mitataan taas asiakastyytyväisyyttä

Vantaan sosiaali- ja terveystoimi teettää joka toinen vuosi laajan asiakastyytyväisyyskyselyn. Tällä kertaa kysely tehdään 30.10.–17.11.2017.

Kyselyn avulla pyritään kehittämään sosiaali- ja terveyspalvelujen toimintaa. Kyselyyn vastataan jokaisen toimipisteen osalta erikseen, ja kysymykset on yksilöity kunkin sosiaali- ja terveyspalvelun toimintaan sopivaksi. Tietoa kerätään esimerkiksi palvelun asiantuntevuudesta, aukioloajoista sekä ajanvarauksen toimivuudesta. Edellisen kerran kysely toteutettiin keväällä 2016.

Kyselylomakkeita jaetaan toimipisteissä palvelutapahtumien yhteydessä. Tänä vuonna kyselyyn voi vastata myös netissä. Toivomme, että asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaajat ovat asioineet arvioimassaan palvelussa syksyn 2017 aikana.

Vastaaminen tapahtuu nimettömästi. Kyselyn vastaukset käsittelee ja analysoi ulkopuolinen arvioija Meda Clever Oy. Kyselylomakkeet löytyvät netistä osoitteesta www.vantaa.fi/asiakastyytyväisyys2017.

Palautetta palveluista voi antaa ympäri vuoden myös osoitteessa www.vantaa.fi/palaute.

Julkaistu: 30.10.2017 
(muokattu: )

Ajankohtaista

Twitter