Palvelusetelien asiointi- ja hallinnointipalvelun järjestelmä vaihtuu maalis-huhtikuussa

Vantaan kaupungin palvelusetelijärjestelmä vaihtuu kevään 2020 aikana. Muutos koskee kaikkia Vantaan kaupungin myöntämiä palveluseteleitä.

Digia irtisanoi nykyistä palvelusetelijärjestelmää (PSOP) koskevan sopimuksen kilpailutuksen yhteydessä. Nyt käytössä oleva PSOP-ratkaisu ei myöskään vastannut niitä tarpeita, joita Vantaalla on ollut niin asiakkaan, palveluntuottajan kuin työntekijöiden näkökulmasta. Uudeksi palvelujärjestelmätuottajaksi valittiin Polycon Oy.

Uudistuksen jälkeen setelit myönnetään kuten aiemminkin. Palveluntuottajan valinta tapahtuu uudessa järjestelmässä osoitteessa palse.fi.

Uuden palvelusetelijärjestelmän käyttöönotto tapahtuu vaiheistetusti maalis- ja huhtikuussa 2020. Tiedotamme palveluseteliä käyttäviä asiakkaita muutokseen liittyen lähempänä käyttöönottoa. Kaupunki on yhteydessä nykyisiin palvelusetelijärjestelmässä mukana oleviin palveluntuottajiin ja informoi tulevasta muutoksesta.

Uusi järjestelmä on aiempaa monipuolisempi

Asiakkaan asiointi uudessa palvelusetelijärjestelmässä on aiempaa monipuolisempaa. Asiakas voi esimerkiksi etsiä karttapalvelun avulla tuottajaa, vertailla hintoja sekä varmistaa, millä aikataululla kyseinen palvelu on saatavissa.


Infotilaisuudet palveluntuottajille


Infotilasuus 24.2. klo 9-11 Ikääntyneiden palveluasumisen palvelusteiden palveluntuottajille, paikkana Simonkodin juhlasali

Infotilaisuus 12.3. klo 9-11 Lapsiperheiden tilapäisen kotipalvelun palvelusetelin tuottajille, paikkana Peltolantie 2 D, 3. krs., iso kokoushuone

Toivotamme palvelutuottajat lämpimästi tervetulleiksi infotilaisuuteen, jossa käydään läpi järjestelmän käyttöä. HUOM! Tilaisuuteen on hyvä ottaa mukaan oma kannettava tietokone, sillä käytössä ei ole lainattavia tietokoneita. Tilaisuus on vapaaehtoinen ja maksuton.

Lisätietoja antaa tarvittaessa
Hanna Kankaanpää
p. 043 826 8934
hanna.kankaanpaa(at)vantaa.fi

Julkaistu: 4.2.2020 
(muokattu: )

Ajankohtaista

Twitter