Vantaa lupaa: Omaisille viestitään jatkossa paremmin

Hoitoneuvotteluja voidaan järjestää verkon välityksellä tai puhelimitse.

Vantaan sosiaali- ja terveydenhuollossa otetaan vakavasti palveluista saatu asiakaspalaute sekä viime aikoina mediassa sekä sosiaalisessa mediassa noussut kritiikki.

Vanhus- ja vammaispalveluiden hoivayksiköissä sekä palveluasumisen ja erityisasumisen yksiköissä työskentelevät hoitajat tekevät kaikkensa, jotta asukkaat saavat laadukasta hoitoa riippumatta siitä, onko heillä todettu koronatartuntaa.

- Jos asukkaan koronatestin tulos on positiivinen, järjestämme omaisten kanssa hoitoneuvottelun verkon välityksellä tai puhelimitse. Myös yhteiset tiedotustilaisuudet omaisille ovat mahdollisia, kertoo vanhus- ja vammaispalveluiden johtaja Minna Lahnalampi-Lahtinen.

Palautteeseen pyritään vastaamaan mahdollisimman nopeasti riippumatta siitä, mitä kautta se on annettu. Lahnalampi-Lahtinen kehottaa ottamaan ensisijaisesti yhteyttä palautetta koskevan yksikön omahoitajaan tai esimieheen, tai vanhus- ja vammaispalveluiden laadunvalvontaan.

Laadunvalvonnan yhteystiedot vanhus- ja vammaispalveluiden verkkosivuilla.

Julkaistu: 18.5.2020 
(muokattu: )

Ajankohtaista

Twitter