Asiakkaiden mielipide näkyviin kirjastoissa

Vantaan kirjastoissa kerätään asiakaspalautetta järjestelmällisesti uusilla ja helppokäyttöisillä laitteilla. Kertynyttä palautedataa hyödynnetään palveluiden suunnittelussa.

Kaikissa Vantaan kirjastoissa ja kirjastoautoissa on otettu käyttöön asiakastyytyväisyyden mittaamisen tarkoitettuja laitteita. Palautelaitteita on yhteensä 30 ja niitä kehitetään edelleen. Tavoitteena on luoda helppokäyttöinen palautekanava, jossa yksittäiset näkemykset voidaan suhteuttaa laajempaan kokonaisuuteen.

Uusien palautelaitteiden kautta saatavan asiakaspalautteen keskiarvo päivittyy reaaliaikaisesti kirjastojen Helmet.fi-verkkosivuille. Kirjastojen toimintaa muokataan asiakkaiden arvioiden perusteella.

Julkaistu: 25.3.2019 
(muokattu: )

Ajankohtaista

Twitter