Vantaa-info

Vantaa-infossa hoidat arjen ja vapaa-ajan asiasi. Tarjoamme asiantuntevaa neuvontaa verkostojamme hyödyntäen.

Käytännöt Vantaa-infossa koronaepidemian aikana

  • Koronaepidemian aikana kannustamme hoitamaan asiat etäpalveluna, esim. puhelimitse p. 09 83911 (ma-pe klo 8–15.30) tai sähköpostilla (vantaa-info@vantaa.fi).
  • Asioi yksin, kun se on mahdollista. Asiointiaika Vantaa-infossa ja tietokoneilla on 10 minuuttia.
  • Käytä kasvomaskia asioidessasi Vantaa-infossa.
  • Pyydämme huomioimaan turvavälit asioidessa, myös jonottaessa.

Asiakaskoneet on varattu lyhyeen viranomaisasiointiin. Vantaa-infon asiakaskoneilla on huomioitu turvallinen asiointietäisyys, jokaiselle asiakaspäätteelle on varattu oma tila ja osa koneista on tästä syystä pois käytöstä. Tiloissa on käytössä käsidesiä. Tietokonepisteitä puhdistetaan säännöllisesti. Teemme parhaamme auttaaksemme, vaikka emme voi tulla viereesi neuvomaan.

Sujuvaa ja mutkatonta asiointia

Tarjoamme Vantaan kaupungin ja yhteistyökumppaneidemme palveluihin liittyvää yleisneuvontaa ja tukea palveluihin hakeutumisessa.

Vantaa-infon yhteistyökumppaneita ovat HSL, Digi- ja väestötietovirasto, Kela, TE-palvelut, Poliisin lupapalvelut, Vero sekä NetTicket. Palvelemme asiointipisteiden lisäksi puhelimitse, sähköpostilla sekä chatissa.

Neuvomme kaupungin ja yhteistyökumppaneidemme sähköisten palvelujen käytössä, ja tulostamme myös paperilomakkeet. Tikkurilan ja Myyrmäen Vantaa-infojen asiakastietokoneet on varattu lyhyeen viranomaisasiointiin.

Vantaa-infossa voit maksaa Vantaan kaupungin laskut ja jättää Vantaan kaupungille menevää postia.

Asiantuntevaa neuvontaa ja verkostoja

Vantaa-info tarjoaa monipuolista palveluneuvontaa. Vastaamme sinua askarruttaviin kysymyksiin ja tarvittaessa neuvomme oikeaan paikkaan. Vantaa-infot kuuluvat Asiointipisteiden verkostoon.

Yhdessä, minulta sinulle

Vantaa-infossa teemme asiat tarpeitasi kuunnellen ja etsimme ratkaisut yhdessä.

Tervetuloa!


Tulostaminen ei mahdollista Myyrmäessä

Myyrmäen Vantaa-infossa ei toistaiseksi voi tulostaa. Skanneri on käytössä. Pahoittelemme häiriötä.

Kuusijärven saunojen rannekkeiden hyvitys

Kausirannekkeen syksylle 2020 lunastaneet henkilöt voivat halutessaan joko käyttää kausiranneketta kesäajan (1.6.-31.7.2021) tai hakea hyvitystä Vantaa-infosta. Hyvitystä voi hakea 20.8.2021 asti.

Karhunpesän avainten palautusaikaa jatkettu

Avain tulee palauttaa Tikkurilan Vantaa-infoon 31.7.2021 mennessä. Kuusijärven avantouintikaudesta hyvitetään asiakkaille 13,50€ suuruinen hyvitys palautuksen yhteydessä.

Asioi ensisijaisesti sähköisesti

Pyydämme siirtämään kiireettömien asioiden hoitamisen myöhäisempään ajankohtaan tai hoitamaan asian puhelimitse p. 09 83911, sähköpostilla: vantaa-info@vantaa.fi tai chatissä: vantaa.fi/vantaainfo.

Ohjeita turvalliseen asiointiin

Asioi yksin. Käytä kasvomaskia. Pidä 2 metrin turvaväli muihin asiakkaisiin. Käytä esillä olevaa käsidesiä.

Yläviistosta otettu kuva kahdesta henkilöstä tietokoneella

Digituki koronaepidemian aikana

Emme poikkeuksellisesti koronavirustilanteen vuoksi anna lähikontaktin digineuvontaa asiakaskoneilla. Vinkkejä sähköisen asioinnin ja laiteopastusten tukeen löydät Asioi verkossa -sivulta.

Kaksi tuoli Vantaa-infon esiteseinän edessä

Tilaa tarjolla

Vuokraamme Tikkurilan ja Myyrmäen Vantaa-infojen tiloja yksityistilaisuuksia varten aukioloaikojemme ulkopuolella.

Ajankohtaista