Asiasana: Asiointi
Kysy Vantaan kaupungin palveluista kirjastorobotilta Korsossa ja Länsimäessä
Vantaa-info neuvoo kuntalaisia kirjastorobottien välityksellä Lumon ja Länsimäen kirjastoissa 6.–28.5.
Kirjastorobotin avulla asiakkaat saavat etäneuvontaa omalla kielellään
Lumon ja Länsimäen kirjastoissa saa monikielistä etäneuvontaa robotin avustuksella 26.2-27.3.
Toimipisteiden ja palveluiden tiedot jatkossa paremmin esille
Uudistetussa esitystavassa toimipiste- ja palvelutiedot näytetään sivustolla selkeämmin, ja yhteys- ja aukiolotietojen löydettävyyttä on parannettu.
Asiakaspalvelu
Vantaa palvelee sinua monella eri kanavissa silloin, kun tarvitset apua tai neuvoja.
Kaupungin vapaa-ajan palveluiden rajoituksiin uusia tarkennuksia
Tarkennuksia kaupungin vapaa-ajan palveluiden rajoituksiin: yleiset asiointitilat pääosin auki, 2003 ja sen jälkeen syntyneet saavat harrastaa kaupungin tiloissa.
Avustusten sähköistä järjestelmää uudistetaan
Vantaan kaupunki on aloittanut avustusten sähköisen hakujärjestelmän uudistustyön, missä tavoitellaan entistä helppokäyttöisempää ja saavutettavaa verkkopalvelua.
Sähköinen asiointi
Voit hoitaa asioita kaupungin kanssa myös verkossa. Tälle sivulle on koottu linkkejä sähköisiin asiointikanaviin.
Vantaan varhaiskasvatus harppaa digiaikaan CGI:n palvelulla – älykäs automaatio auttaa löytämään parhaan paikan jokaiselle lapselle
IT-palveluyhtiö CGI on kehittänyt uudenlaisen Vesa-palvelun, joka uudistaa varhaiskasvatuksen ammattilaisten työtä.
Digitaalista oppimista missä ja milloin tahansa – perehtyminenkin käy näppärästi verkossa
Meillä Vantaalla on tavoitteena vahvistaa henkilöstön ammatillista osaamista tarjoamalla mahdollisuus helppoon ja mukavaan digitaaliseen oppimiseen.