Vantaan Megarekry valtaa viihdekeskus Flamingon marraskuussa

Tiedote

Suosittu Vantaan Megarekry järjestetään jälleen. Pandemian vuoksi tauolla ollut tapahtuma on noussut yhdeksi Suomen suurimmista rekrytointitapahtumista. Marraskuussa noin sata näytteilleasettajaa ja tuhannet kävijät suuntaavat Flamingoon aitojen työmahdollisuuksien tapahtumaan.

Vantaan Megarekry valloittaa Flamingon

Vantaan Megarekry järjestetään 3.11.2022 viihdekeskus Flamingossa. Tapahtuma avautuu messukävijöille klo 10.00 ja päättyy klo 15.00. Paikalla on useita työnantajia ja oppilaitosten edustajia. Tapahtumassa on edustettuna noin 17 eri alaa, joten mahdollisuuksia on tarjolla monipuolisesti. Työpaikkoja on tarjolla Vantaalla ja naapurikunnissa, kuten Helsingissä, Espoossa ja Keravalla.

• Tapahtuma on täysin maksuton ja avoin kaikille. Tarjolla on yli tuhat kiinnostavaa työpaikkaa noin 80 eri työnantajalta usealta eri alalta. Työtehtäviä on tarjolla runsaasti, aina vakituisista työtehtävistä lyhyempiin työsuhteisiin, Vantaan työnantajapalveluiden yrityssuunnittelija kertoo.

Tapahtumassa on mahdollisuus tutustua eri työnantajiin ja kysellä lisää työmahdollisuuksista. Joidenkin työnantajien tarjoamia työpaikkoja voit päästä hakemaan jo tapahtuman aikana. Koska vaihtoehtoja on lukuisia, itselle voi löytää jopa täysin uuden uravaihtoehdon.

Tapahtumaan on mahdollista myös ilmoittautua ennakkoon.

• Ennakkoon ilmoittautuneille lähetetään tietoa tapahtumaan osallistuvista työnantajista ja oppilaitoksista. Lisäksi saat tietoa avoimista työmahdollisuuksista sekä neuvoja työnhakuun. Ilmoittautuminen ei kuitenkaan sido sinua mihinkään, Vantaan työnantajapalveluista kerrotaan.

Ennakkoilmoittautumisen voi tehdä osoitteessa https://zef.fi/s/ylkwekv7/. Ilmoittautumalla tapahtumaan varmistat, että saat ajankohtaista tietoa jo etukäteen.

Tapahtuman järjestää Vantaan työnantajapalvelut yhteistyössä tapahtumatuottaja VeraVia Oy:n kanssa.

• Mikä? Vantaan Megarekry
  • Milloin? 3.11.2022 klo 10.00–15.00