Työmarkkinatorin Asiointi-palvelu on poissa käytöstä 23.–26.5.
Työmarkkinatorin Asiointi-palveluun tulee kaksi päivää kestävä katkos. Sähköinen Asiointi-palvelu lakkaa toimimasta perjantaina 23.5. kello 12.00. Palvelu toimii taas normaalisti maanantaina 26.5. kello 8.00. Katkoksen aikana palveluun ei voi kirjautua.
Haluatko asioida viranomaisen kanssa, kun palvelu on poissa käytöstä?
- Soita Vantaan työllisyyspalvelujen neuvontapuhelimeen: 09 8395 0120. Neuvontanumero palvelee perjantaina klo 10–15.30, mutta linja voi olla ruuhkautunut Työmarkkinatorin käyttökatkon vuoksi. Myös työllisyyspalvelujen neuvonta osoitteessa Vernissakatu 1, 4. kerros, palvelee normaalisti.
- Etkö saanut yhteyttä puhelimitse? Siinä tapauksessa kirjaudu Asiointi-palveluun 26.5., kun se taas toimii. Jätä siellä yhteydenottopyyntö, niin me olemme sinuun yhteydessä.
Jos et pysty hoitamaan asiaasi käyttökatkon vuoksi, älä huolestu. Asiat voidaan korjata jälkikäteen. Tärkeää on, että yrität kuitenkin soittaa meille tai asioida verkossa. Katsomme asiointipäiväksi sen ajankohdan, jolloin olet yrittänyt ottaa yhteyttä.
Jos esimerkiksi selvityspyyntösi määräaika ajoittuu käyttökatkon kohdalle, korjaamme asian myöhemmin eduksesi. Korjaamme eduksesi myös, jos et pääse ilmoittautumaan työttömäksi työnhakijaksi katkon takia.
Palvelua parannetaan
Käyttökatko johtuu siitä, että järjestelmään tehdään useita parannuksia. Parannukset eivät näy suoraan asiakkaalle. Niillä pyritään tekemään työttömyysturvan käsittelystä entistä tehokkaampaa.