Palveluryhmä: Asiakaspalvelu ja neuvonta
Tähän listautuvat asiakaspalveluun ja neuvontaan liittyvät sisällöt. Sivustolla voi olla myös muuta aiheeseen liittyvää sisältöä.
Vantaan monikielisen neuvonnan kielivalikoima laajenee
Monikielisen neuvonnan palvelukielet ovat jatkossa suomi, ruotsi, englanti, viro, venäjä, somali, dari, farsi, arabia, kurdi ja urdu.
Vantaan monikielinen neuvonta palveli ensimmäisen toimintavuoden aikana yli 4700 asiakasta
Vantaa on Suomen nopeimmin kasvava ja kansainvälisin kaupunki. Vantaan monikielinen neuvonta on vastannut palveluiden saavutettavuushaasteeseen.
Vantaan hoitotarvikejakelu on suljettu pe 30.12.2022
Vantaan hoitotarvikejakelu on suljettu pe 30.12.2022. Puhelinpalvelu on auki seuraavan kerran ti 3.1.2023 klo 10–12. Puhelinnumero on 09 4191 1210.
Vantaa-infojen aukioloissa poikkeuksia jouluna ja vuodenvaihteessa
Vantaa-infoissa asiointia suunnittelevan kannattaa tarkistaa aukioloajat joulun, vuodenvaihteen ja loppiaisen aikaan.
Varaudu sähkökatkoihin - tutustu varautumissuosituksiin ja seuraa tiedotusta
Jos sähkön kulutus on suurempaa kuin tuotanto, voi tämä aiheuttaa lyhyitä, hallittuja sähkökatkoja. Suurin riski sähköpulaan on joulu–maaliskuussa.
Henkilötietojen käsittely Vantaan verkkopalveluiden saavutettavuusmonitoroinnissa
Henkilötietojen käsittely Vantaan verkkopalveluiden saavutettavuusmonitoroinnissa. EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisesti henkilölle on annettava tieto, jos hänen henkilötietojaan kirjataan johonkin henkilörekisteriin. Henkilötietoja ovat muun muassa nimi- ja osoitetiedot.
Hoitotarvikejakelun puhelinnro vaihtuu 13.12.2022.
Hoitotarvikejakelun puhelin nro vaihtuu 13.12.2022 . Uusi nro on 09 4191 1210 puhelinaika maanantai - torstai klo 10-12.
Sosiaali- ja terveyspalveluiden kuulovammaisten chat loppuu - siirtyy hyvinvointialueelle tammikuussa
Vantaalla käytössä oleva kuulovammaisten chat lopettaa toimintansa torstaina 1.12.2022. Chat-palvelu aukeaa hyvinvointialueen puolella maanantaina 2.1.2023.
Chat-palveluissa mahdollisuuksia – löydettävyys vaatii huomiota
Vantaa–Kerava-sote: Asukkaan asialla -hankkeessa on tutkittu chat-palvelujen toimivuutta sosiaali- ja terveyspalveluissa. Projektikonsultti Outi Räikkönen avaa chat-pilottien tuloksia.
Uudistuva kaupunkikulttuurin ja hyvinvoinnin toimiala aloittaa työnsä vuodenvaihteen jälkeen
Kaupunkikulttuurin toimialasta tulee 1.1.2023 alkaen kaupunkikulttuurin ja hyvinvoinnin toimiala. Muutoksia tulee myös toimialan palvelualuerakenteeseen. Kaupunkikultuurilautakunta jatkaa kaupunkikulttuurin ja hyvinvoinnin lautakuntana.