Nähtävillä olevat katu- ja puistosuunnitelmat

Asiasanat

Demokratia ja osallisuusKaupunkisuunnittelu

Katu- ja puistosuunnitelmien valmistumisen jälkeen ne pidetään nähtävillä kahden viikon ajan. Ratikan suunnitelmat ovat nähtävillä neljän viikon ajan. Voit osallistua ja vaikuttaa jättämällä muistutuksia suunnitelmista kirjaamoon.

Kaksi ihmistä istumassa puiston penkillä kesällä.

Nähtäville asettamisesta ja oikeudesta muistutuksen tekemiseen ilmoitetaan suunniteltuun alueeseen rajoittuvien kiinteistön omistajille ja haltijoille kirjeitse. Ilmoituksen katsotaan tulleen asianosaisen tietoon, jos se on annettu postin kuljetettavaksi vähintään viikkoa ennen nähtäville asettamista.

Katu- ja puistosuunnitelmat ovat nähtävillä tällä verkkosivulla. Suunnitelmien esittelyyn on varauduttu nähtävilläoloaikana myös Tikkurilan Vantaa-infossa.

Aiemmat suunnitelmat

Voit tutustua myös aiempiin nähtävillä olleisiin suunnitelmiin.

11.1.–24.1.2024 nähtävillä olleet katu- ja puistosuunnitelmat

10.–23.1.2024 nähtävillä olleet ratikan katu- ja puistosuunnitelmat

Kirjaamo

kirjaamo@vantaa.fi

PL 1100, 01030 Vantaan kaupunki

Kirjalliset muistutukset on toimitettava kirjaamoon nähtävilläoloajan loppuun kello 15.00 mennessä.